Saturday, July 24, 2010

happy birthday angah

ini cerita tentang kakak saya yang ke2..nama dia seri marlina bt mostapa..berumur..emm..oh sekarang ini dia sudah bertambah tua..huhu..apapun sekarang umur dia ni 25 tahun..kakak saya yang seorang ini memang garang orangnya (habislah kalau dia tahu)..tapi garang macam mana pun, sebenarnya baik..sukalah tu..kalau dulu dia ini agak ganas sedikit..ala, macam lelaki la sikit..tapi sekarang ini, huh..punyalah ayu..




sewaktu konvokesyen..bersama emak saya..

dia baru saja menamatkan pelajarannya di UNIMAS..sekarang ini sudah bekerja di wilayah iskandar johor dalam bidang ekonomi (UPEN)..semoga terus sukses ya..tapi saya tahu sebenarnya dia berminat mahu menjadi cikgu..masa saya balik cuti semester lepas saya ternampak sesuatu buku yang membuktikan bahawa dia minat mahu menjadi cikgu..tapi yang hairannya bila cakap dengan saya dia tidak minat jadi cikgu.. mesti sedih itu sebenarnya..apa yang saya tahu sekarang ini dia berusaha untuk dapatkan DPLI atau KPLI..

apapun..semoga berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi..

p/s : SEMOGA PANJANG UMUR & DIMURAHKAN REZEKI..AMIN..

No comments:

Post a Comment