Monday, December 27, 2010

Institut pondok pasir tumbuh

Alhamdulilah..selamat sampai ke Tanjung malim pada pukul 1am semalam..perjalanan mencari ilmu di Madrasah Diniah Bakriah amat menggembirakan hati. kehidupan selama 2 minggu di pondok pasir tumbuh sememangnya amatlah beharga yang tak mampu dikongsikan dengan sesiapa. program yang bermula dari 11/12/2010 sehingga 26/12/2010 akan tersemat kemas dalam sanubari. syukran buat ustaz Abd Rahim yang banyak mengorbankan masa dan tenaga bagi membantu kami semua. segala ilmu yang saya perolehi membantu saya dalam pencarian yang saya cari selama ini. sesungguhnya inilah jiwa saya. insyaAllah jika dipanjangkan umur dan ada masa kelapangan saya akan ke pondok pasir tumbuh lagi. buat semua kenalan..insyaAllah entri akan datang akan saya kongsikan ILMU segala yang saya dapati disana..

p/s jalinan ukhuwah yang terjalin antara sahabat dari UM, USIM, UDM, diharap berkekalan..RINDU KALIAN SEMUA...RINDU PERSAHABATAN KITA..

No comments:

Post a Comment