Thursday, December 15, 2011

seindah kasturi..seharum nailofar..

asssalamualaikum... apa khabar sahabat blogger semua? sihat ke? apa perkara yang menggembirakan dan juga menyedihkan sepanjang bulan terakhir dalam tahun 2011 ni??harap-harap tidak ada yang sedih kan.. harapan saya semua sahabat blogger dalam keadaan enjoy sekarang ni..so untuk sementara waktu ni mari kita lupakan kesedihan..jom kita enjoy...:-)

sebenarnya saya baru je mula jinak-jinak menjual minyak wangi..semua ini gara-gara sebab saya pernah bekerja di kedai perfume selepas habis praktikum dulu tu..huhu..seronok ye rupanya berniaga ni..hehe.. saya seronok promote minyak wangi dari bilik ke bilik di sekitar kawasan kampus dan kolej..dan yang paling teruja bila saya dah penat berceloteh diorang pon berminat membeli..hehe..

No comments:

Post a Comment