Sunday, October 10, 2010

suka vs tak suka


1) Saya suka baca buku terutamanya buku berunsur islamik. Kalau sekarang ni SOLUSI antara bahan bacaan kegemaran. Setiap buku yang dibeli saya pastikan akan menghabiskan pembacaan.

2) Saya suka kucing. Bila ada masalah saya akan menjadikan kucing sebagai tempat meluahkan segalanya. Kesian kucing saya.hehe

3) Saya tak pernah tengok wayang dan tak nak menjejakkan kaki ke tempat seperti itu. insyaAllah

4) sebenarnya saya tak suka menjawab panggilan dan berbalas SMS. Sebab itulah handphone tidak berapa penting bagi saya. Kecuali ada perkara penting.

5) Saya tak pernah main boling. Saya tak yakin untuk bermain

6) Saya suka laut yang terbentang luas. Bila saya pergi ke laut @ pantai perkara yang mesti saya buat adalah berdoa.

7) saya suka berahsia. sifat yang sukar saya kikis.

8) saya suka suasana yang tenang dan nyaman. bebas dari kesibukan. saya bercita-cita mahu membeli rumah yang dikelilingi sawah padi.mesti best kan

9) perkara wajib yang akan saya lakukan setiap bangun pagi ialah minum seteguk air putih dan basuh muka beserta selawat.

10)saya seorang yang sukar dimengerti.

1 comment:

  1. assalamualaikum..

    subhanallah..setelah saya baca entri bujang susah tentang "riak jadikan amalan debu beterbangan.." ada sedikit kegusaran yang timbul di hati..adakah entri yg saya tulis ini sekadar mengundang riak dalam hati??? adakah ini seharusnya hanya kita sahaja yg mengetahui..tidak perlu diketahui umum..

    saya hanya insan biasa yg sering melakukan kesilapan..

    ReplyDelete